Vrijdag


waadpaqk

Ik stond vanochtend in een waadpak in een sloot langs een nouveau-riche woning in een buitenwijk van Rotterdam onkruid uit het talud en waterplanten uit de sloot te trekken. Het waadpak had een gaatje op de linkervoet, zodat ik na verloop van tijd stond te soppen aan één kant. Never mind, het leverde geld op.
Nadat ik mezelf uit de sloot omhoog gehesen had, ruimte ik de rommel op en accepteerde de mij aangeboden bankbiljetten. Vakantie-geld, een midweek in Zuid-Limburg in september als beloning voor diverse goed uitgevoerde tuinklussen.

 

Een gedachte over “Vrijdag

Geef een reactie

