Home » Dingen van alledag » Tegeltuin

Tegeltuin


Vanochtend een tegeltuin van een vrouw met een fysieke beperking in een buitenwijk van Zoetermeer ontdaan van onkruid. Op mijn knieën heb ik eerst met een mesje het onkruid tussen de voegen van de tegels losgesneden, en het daarna met de handen verwijderd en in de kliko gedeponeerd.

Monnikenwerk misschien voor sommigen, maar ík heb er geen hekel aan.

Nee, een bericht als dit voor het eerst op je nagelnieuwe smartphone tikken, met je dikke vingers op die kleine toetsen, dát is pas monnikenwerk! Grrr…

Tegeltuin na gedane arbeid….

4 thoughts on “Tegeltuin

  1. Keurig gedaan. Ik weet in Veenendaal nog wel een adresje waar je je hart kunt ophalen.

    Gefeliciteerd met je fonkelnieuwe smartphone. Pas op voor verslaving!!

    Groetjes,

    Oom Harro

  2. Het werken met een Smartphone en mijn dikke onhandige worstenvingers gaat niet samen.
    Een straatje onkruidvrij pulken doe ik ook met veel meer voldoening.

    Vriendelijke groet,

  3. Beste Jan Jaap,
    Ik ben erg blij met mijn schone tuin en dat ik met jou, als tuinman kennis mocht maken vandaag. Leuk dat een foto van mijn tuin op jouw blog staat.
    Ik ga je volgen, want je schrijft erg prettig.

Geef een reactie

