Nog even dit:


31 december. De tijd vliegt en je leven is zo voorbij. ‘Elke dag leven alsof het je laatste is’, is geen cliché maar een verstandig advies.


Nee, geen oliebollen voor mij, dank u. Mijn spijsverteringsstelsel verdraagt die dingen slecht.


Het leven is als een Ikea-zelfbouwkastje. je denkt: dat doe ik even, maar het valt altijd tegen…


Diederick Samsom zei in de krant van gisteren* dat Nederland nog veel meer vluchtelingen kan opvangen, indien nodig. Maar wie gaat al die mensen aan een baan helpen?? Er zitten er nu al honderdduizenden gedwongen thuis!


Tot slot: deze blogger wenst u een gezegend 2016

*Nederlands Dagblad, 30/12/2015

Een gedachte over “Nog even dit:

  1. H. vd Arend

    Beste Blogger en vriendin Astrid,

    Dank voor de goede wensen! Jammer dat je geen oliebollen verdraagt. Mijn geliefde vrouw bakt ze

    zelf en ik heb –zonder nare gevolgen- er gisteren 5 achtereen genuttigd. Heerlijk.

    Ook jullie onze beste wensen; Gods zegen in alles en hartelijke groeten,

    Tante Jantina en Oom Harro

Geef een reactie

