Home » Dingen van alledag » Onbedoelde humor

Onbedoelde humor


Toen ik zo-even mijn internetverbinding wilde herstellen en daarvoor de probleemoplosser startte, kreeg ik de volgende mededeling te zien:

 

Door een probleem kan de probleemoplosser niet worden gestart.

Het is een vorm van humor die ik op het moment in kwestie niet echt kon waarderen. Gelukkig is uiteindelijk alles goed gekomen, zoals u ziet.

En toen ik daarna googelde op ‘Onbedoelde humor’ kwam ik onderstaande foute mededeling tegen:

foute humor

Ai….:-)

Deze is trouwens ook niet onaardig:

foute humor.2JPG

2 thoughts on “Onbedoelde humor

Geef een reactie

