Home » Dingen van alledag » Everything is broken

Everything is broken


everything is broken

*** De wasmachine thuis is voor de zoveelste keer kaduuk. Als ik hem aan de voorkant optil, zie ik het contragewicht in stukken er onder liggen. Straks komt de monteur, maar zo’n onderdeel moet besteld worden, dat weet ik maar al te goed. En daar gaat een week of twee overheen, dus dat wordt weer sjouwen met vuile was richting de wasserette in het winkelcentrum…
*** Op de volkstuin had ik vorige week een flinke lekkage. De waterslang was losgesprongen in het tuinhuis, waarna 8 kuub water naar buiten stroomde, de tuin in. Mijn klusjesman heeft er nu een afsluitkraan opgezet, de kosten zijn exclusief het weg gestroomde water 98 euro…
*** Ik zit al meer dan een week zonder internet en vaste telefoon, omdat Vodafone, mijn nieuwe provider, veel meer tijd nodig heeft voor installatie dan vooraf was voorzien. Uit arren moede heb ik maar een dongel gekocht, zodat ik in ieder geval mijn mail kan checken en korte berichten kan posten op deze blog…

Alles gaat stuk en veel mensen doen niet wat ze beloven. Bij het callcentre van Vodafone werken ze langs elkaar heen en spreken elkaar tegen. Everything is broken, zong Bob Dylan lang geleden en dat klopt nog steeds.

One thought on “Everything is broken

Geef een reactie

