Woensdag


Eindelijk regen, het was hard nodig. Voor de gewassen op de akkers van de boeren, voor de planten op de kwekerij waar ik werk.

En ook voor de vaste planten en eenjarigen op mijn volkstuin, net geplant en dus nog klein en gevoelig voor uitdroging. Voorlopig geen gesjouw meer met gieters water van de sloot naar mijn tuin – want ik heb nog geen water op mijn volkstuin, men werkt eraan, maar er zijn problemen.

Regen is een zegen wanneer die op het juiste moment valt. Het is gratis en je hoeft er niet voor te werken. Een cadeau van boven waar je “dankjewelvoor mag zeggen.

Geef een reactie

