Tuintjes


Hieronder twee tuintjes die ik recent gerealiseerd heb op mijn volkstuin hier in Zoetermeer: een ‘houtsnippertuintje’ en een ‘Minigarden Vierkante Meter’.

Het eerste…

P1040660
Mijn houtsnippertuintje: houtsnippers als verharding, een bank om te zitten en een rozenperkje in het midden. Aan de voorzijde twee plantvakken waar vaste planten in komen, wellicht in combinatie met een jarigen.

Het tweede….

Mijn 'Vierkante meter tuin': een houten bak van 1x1 meter, verdeeld in vakken en opgevuld met potgrond. Bedoeld voor kleine aantallen groenten, kruiden en ander spul om zelf op te kweken.
Mijn ‘Minigarden Vierkante Meter’: een houten bak van 1 x 1 meter, door middel van latjes verdeeld in vakken en opgevuld met potgrond. Bedoeld voor kleine aantallen groenten, kruiden en ander spul om zelf te zaaien.
Een gedachte over “Tuintjes

  1. Wat heerlijk om zo bezig te zijn! Je kunt zeker niet wachten met zaaien. Begin je daar al binnen mee? Ik ben met kruiden altijd binnen bezig, ( kippen houden nu van kruiden) maar ze gaan vaak dood. Heb je een tip?

Geef een reactie

