We leven nog


Een tamelijk grappige gedachtenkronkel in deze cartoon. ook bij mij in de buurt zijn de kettingzagen druk bezig, momenteel.....
Tamelijk grappig, deze cartoon. Ook bij mij in de buurt is de kettingzaagbrigade druk aan de gang….

We leven nog en zijn gezond – en hebben weinig inspiratie voor een blogpost. Wel en wee houden we even voor ons, onder de pet zogezegd, of misschien moet ik zeggen: onder een warme wintermuts – meer passend bij de tijd van het jaar.

Over dat laatste gesproken: ik liet vanochtend iets na vijven (!) mijn honden uit op een grasveldje hier om de hoek en het bevroren gras knisperde onder de hondenpootjes, een echt winters geluid. De honden moesten nodig en lieten dat luid en duidelijk merken – vandaar dat ik al zo vroeg buiten liep.

Later op de ochtend: heldere mezengeluiden en ruziënde merelmannetjes in het struweel. Eerst een zonnetje, nu bewolking en lichte neerslag.
En de wereld draait maar door, onbewogen en onverstoorbaar.

Een gedachte over “We leven nog

Geef een reactie

