Blokhut


P1030676Gisteren een blokhut laten zetten in mijn zijtuin. De mannen van Theunissen Tuinhuisjes stonden op zeven uur voor mijn deur en waren om half elf klaar. Dat noem ik werken….

Zelf ben ik nog wel even zoet met de afwerking van de tuin rond de hut. Een deel van de uitgegraven grond wilde ik verwerken in de plantenborders, maar het is teveel.

De blokhut dient als extra kamer, om te lezen, te schrijven, om alleen te zijn als de behoefte daartoe aanwezig is. Er zit dubbel glas in de ramen en de wanden zijn geïsoleerd. In combinatie met een elektrisch kacheltje moet dit het jaar rond voor een aangename temperatuur zorgen binnen in het huisje.

3 gedachtes over “Blokhut

Geef een reactie

