Ze belt


praten

Hoe krijgen die vrouwen dat toch voor elkaar om zolang met elkaar te praten??

We zaten vanavond net het Journaal te kijken toen Astrids zus belde. Ik liet me van mijn beste kant zien en zette het geluid wat zachter, zodat ze haar zus goed kon verstaan.

Een uur later toen het nieuws allang afgelopen was zat ze nog steeds te kletsen met zus en zat ik me inmiddels te ergeren. Met dat drukke gepraat naast me heeft tv kijken geen zin en een boek lezen nog veel minder. Teveel afleiding en onrust, teveel geluid.

Maar hoe dóen vrouwen dat toch, dat oeverloze ouwehoeren?? Waar halen ze de gespreksstof vandaan??

3 gedachten over “Ze belt

  1. Ik heb er een die nooit langer dan 10 minuten aan de telefoon zit, JJ. En dan is de ander ook nog eens driekwart van die tijd aan het woord. Waarschijnlijk zit zoiets gewoon in de genen. 🙂

    Gr. Henk

    Like

  2. Geen idee, ik kan het niet. Ben soms al snel uitgekletst. Nisschien een idee: een losse telefoon en in de slaapkamer verder praten.

    Like

Plaats een reactie