Thuis op de bank


Thuis op de bank: vriendin Astrid met haar éénogige hondje Puppy….

P1010966….en mijn twee honden Mona en Torre, die tegen elke huisregel in de tegenover liggende bank bezet houden.

P1010964

Erg huiselijk allemaal en op een bepaalde manier best gezellig, maar als zij weer vertrokken is ben ik toch blij dat mijn huis mij weer alleen toebehoort en ontspan ik.

Zeker, het zal moeten wennen na 52 jaar single geleefd te hebben.
Als het maar niet te laat is voor verandering, als het slot van mijn hart maar niet té vastgeroest is. Als ik mezelf maar meer kon geven aan haar, meer ontspannen zijn in haar aanwezigheid. Als….

3 gedachtes over “Thuis op de bank

Geef een reactie

