Home » Mijn foto's » Filmpje en twee foto’s

Filmpje en twee foto’s


Voor het eerst zelf een filmpje gemaakt met mijn digitale camera en deze op YouTube gezet.
Het is een uiterst eenvoudig filmpje: het uitzicht vanaf een viaduct op de snelweg A12 bij Zoetermeer, gefilmd door het rooster langs de reling. Ik kwam er langs op een wandeling met de honden. Het is zondagochtend, 6 oktober 2013.

 

Toen ik doorliep met de honden kwam ik in De Balij, een natuurgebied. Twee foto’s die ik daar maakte, staan hieronder.

Water, een bruggetje en de kerktoren van Nootdorp

Water, een bruggetje en de kerktoren van Nootdorp in ochtendlicht

Paddenstoelen in het gras langs de kant van het pad

Paddenstoelen in het gras langs de kant van het pad

Geef een reactie

