Losse flodders


Eén – Een vriendin sms’te me met de vraag of ik tattoos heb. Mijn als snedig bedoelde antwoord luidde: nee, maar wel littekens op mijn ziel…

Twee – je kunt het zo gek niet verzinnen, of de wetenschap onderzoekt het wel. Het laatste ‘hoogtepunt’ op dit terrein is een onderzoek naar het verband tussen de grootte van de mannelijke testikels en de zorgzaamheid van de man. Lees zelf maar na en huiver:  http://www.nu.nl/gezondheid/3571672/man-met-grotere-testikels-zorgt-slechter-kinderen.html

Drie – helemaal herfst, dezer dagen. De overgang van zon naar regen ging erg snel, maar wie ben ik om daar kritiek op te geven? Maar de opwarming van de aarde mag van mij nog wel wat sneller gaan….
Die vriendin van hierboven zit in Portugal, waar het nu nog 30 graden is. Dertig graden en wind van zee, dus draaglijk warm. Maar alles gaat een keer vervelen, want ze verlangde naar huis, berichtte ze me. En zo is het dus nooit goed.

Geef een reactie

