Home » Dingen van alledag » Polderwoestijn

Polderwoestijn


Leef!

Heel soms heb ik dat ik de Bijbel lees en ’t lijkt alsof eens vers omhoog springt en me een wakker makende klap in m’n gezicht geeft. Ik had dit vannochtend bij dit (schijnbaar onbetekenende) vers: “Toen Johannes, de zoon van Zacharias, in de woestijn was, hoorde hij de stem van God.” (Johannes 3:2b). Negenennegentig van de honderd keer lees ik hier over heen, maar nu raakte het me: Johannes was in de woestijn. En hij hoorde de stem van God…

View original post 604 woorden meer

Geef een reactie

