Mijn tweede hond


Mona, mijn tweede hond, ligt te drogen op de bank na een wasbeurt
Mona, mijn tweede hond, ligt te drogen op de bank na een wasbeurt

Vanochtend mijn tweede hond, Mona, op Schiphol afgehaald. Een Roemeens zwerfhondje, een teefje, geadopteerd via Stichting Rolda, een organisatie die zich ontfermd over dit soort honden. Ze kwam om 9 uur aan met een vlucht uit Boekarest, begeleid door twee Nederlandse vrijwilligers. Ze stonk als een bunzing, want ze had onderweg haar bench onder gepoept. Thuis gelijk maar even gedoucht dus en nu ligt ze op te drogen.

Een bastaard, een van-alles-en-nog-wat hondje. Klein maar fijn. Mijn eerste hond Torre heeft haar nog niet geaccepteerd, maar hopelijk komt dat nog goed.

Een link naar de website van Rolda: www. rolda-nederland.nl

Een gedachte over “Mijn tweede hond

  1. jht

    Ach…., Mona was er net een dag op dat moment, het komt altijd goed, maar soms heeft het even een paar dagen langer nodig! Liefzz aan Mona!

Geef een reactie

