Hondje


Mijn hond Torre
Mijn hond Torre

Ik heb eindelijk maar eens een digitale camera gekocht en vandaag de eerste foto’s gemaakt. Het viel nog niet mee om een fatsoenlijke foto te maken van mijn hond, gelet op zijn nieuwsgierigheid en beweeglijkheid, maar bovenstaande still is wel leuk geworden. Dat koppie met die heldere oogjes…!

De foto zelf was eigenlijk iets te donker, maar dankzij het bijgeleverde programma heb ik dat kunnen verbeteren. Leve de moderne techniek.

En nu u mijn hond gezien hebt, weet u meteen ook dat dit bordje naast mijn voordeur bluf is:

P1000008

Geef een reactie

