Home » Dingen van alledag » Week 47 – donderdag en vrijdag

Week 47 – donderdag en vrijdag


DONDERDAG   werken – inspanning – zweet – moeheid – ‘k wil naar huis.

Samen met mijn collega een coniferenhaag geplant bij een woning in Wassenaar. De hond mocht mee, wat op een gegeven moment resulteerde in enige verlegenheid van mijn kant: Torre ontdekte in de tuin een ren met cavia’s en werd hysterisch bij deze ontdekking. Ik moest hem aan zijn halsband meesleuren om hem bij de plek des onheils vandaan te krijgen. De hond werd verbannen naar de auto en de rust keerde weder.

Ik pieker de laatste tijd veel over een probleem waar ik mee worstel en denk ineens een oplossing gevonden te hebben. Het piekeren wordt minder.

Als de coniferen er in staan, ga ik op de kwekerij verder met het verplanten van beuken. Jammer dat die krengen zo vast in de grond staan en dit werk als gevolg daarvan zoveel energie vraagt. Morgen ben ik vrij en da’s natuurlijk wel mooi.

Zó erg is het gelukkig met mijn hond nog niet: hieronder een filmpje over honden die aan de anti-depressiva en ADHD-medicijnen zijn. Beetje ridicuul, beetje vreemd. Als je hond raar gaat doen uit verveling, ga dan meer doen met dat beest!

VRIJDAG   mijn nieuwe laptop uitgepakt en opgestart. Het ziet er allemaal mooi uit in Windows 7. Ook Internet Explorer is duidelijk verbeterd, al blijf ik voorlopig met Chrome werken, want die browser ben ik nu eenmaal gewend. Dus dit bericht tik ik op een verse pjoetr met een mooi groot scherm.

Voor het exporteren van mijn bestanden vanaf mijn oude barrel heb ik vermoedelijk deskundige hulp nodig, maar dat geeft niet. Ik heb er geen haast mee, ik ben voorlopig tevreden met internet.

Na de regen van vanochtend was het lekker om er in de middag even uit te gaan met de hond. Het heeft iets knus om nu door het bos te lopen met al dat blad op de paden.
De eerste kerstversiering deze week gesignaleerd in de wijk. Zou verboden moeten worden zolang het nog november is, vind ik.

One thought on “Week 47 – donderdag en vrijdag

Geef een reactie

