Home » Dingen van alledag » Korte broek

Korte broek


De temperaturen van vandaag….

In dit landje met zijn wisselvallige klimaat moet je met alles rekening houden. Anders gezegd: je moet zowel een regenpak als een korte broek onder handbereik houden, want je weet maar nooit….
Dat regenpak had ik vorige week frequent nodig en vandaag was het de beurt aan de korte broek. De temperatuur steeg namelijk vanmiddag op de kwekerij tot dusdanige hoogte dat mijn spijkerbroek aan mijn benen begon te plakken en dat werkt niet lekker.

In korte broek aan het werk op 22 oktober, da’s toch vrij uniek, lijkt me. Als we zo de winter ingaan, zie ik het wel zitten.  En ja, ik las net op Nu.nl dat het de warmste 22 oktober is ooit gemeten:

http://www.nu.nl/binnenland/2939661/warmste-22-oktober-ooit-gemeten.html

Wel jammer dat deze mooie dag uitgerekend op maandag viel en niet net even iets eerder. Ik heb toch liever lui zweet dan werkzweet….

One thought on “Korte broek

Geef een reactie

