Home » Dingen van alledag » Vrijdag 30/03/12

Vrijdag 30/03/12


Vrijdag, mijn vrije dag, mijn ik-hoef-niet-te-haasten-dag, mijn energieoplaaddag.
Boodschappen in de ochtend, het is gelukkig nog rustig bij C 1000. Ik sta er altijd weer van te kijken wat er bij mij, single man, doorheen gaat in één week tijd. Het huis stofzuigen en daarna de plavuizen dweilen. Bed verschonen en vervolgens het aquarium onder handen nemen. Water verversen, het filter schoonmaken en de ruit aan de voorzijde algenvrij maken.

Wandelen met de hond in de middag. In de dierenspeciaalzaak in het winkelcentrum weet men te vertellen dat het Westerpark vergeven is van de teken. Nu, dat had ik al gemerkt bij mijn hond, vrijwel dagelijks haal ik een of meerdere van die bloedzuigers bij hem weg, en het moet nog april worden! Eén doosje Frontline combo, goed voor drie maanden teken- en vlooienbestrijding: 32 euro…

In de avonduren de krant, de bijbel, het journaal en een aflevering van ‘Andere Tijden’. Morgen is het 31 maart, Open Huizendag. Mijn huis in Den Haag doet mee en ik ben daar aanwezig om eventuele belangstellenden te verwelkomen.

Geef een reactie

