Home » Dingen van alledag » Hondse liedjes

Hondse liedjes


Als liefhebbend eigenaar van een hond ben ik geïnteresseerd in poëzie over deze viervoeters.
Ik kende het liedje Bugler van The Byrds al, over een Amerikaanse jongen en zijn bluetick hound. Toen ik echter op YouTube ging zoeken ontdekte ik nog een Byrds-nummer over een hond. Het heet Old Blue en er zit een mooi filmpje bij:

http://www.youtube.com/watch?v=jbuQDqnMebk

Als een lezer van deze blog meer liedjes weet, hou ik me aanbevolen!

One thought on “Hondse liedjes

Geef een reactie

