Calimero-gevoel


Bijzonder weinig energie deze week, en dat terwijl het de eerste nieuwe werkweek na de kerstvakantie was. Geen goed begin van 2012, dat constante gevecht tegen de vermoeidheid bij alles wat ik doe, dat lood in mijn benen en dat verlangen om mezelf ziek te melden en thuis in bed te kruipen. En dat terwijl mijn taak voor deze week mest kruien was – fysiek tamelijk inspannend werk, ook dat nog!
Donderdagmiddag zat het er eindelijk op en kon ik uit gaan rusten.

Die cursus cultuurgeschiedenis van de N.T.I. waarvoor ik me opgegeven had, bleek een miskoop te zijn: twee niet al te dikke lesboeken die je helemaal zelfstandig, zonder begeleiding, door moet werken en dat kost dan bijna 400 euro!! Ik heb de cursus daarom gelijk teruggestuurd.

Druk met kleine dingen: een auto die naar de garage moest, waardoor ik een dag lang alleen voetmobiel was; een aquariumpomp die onverwacht stuk ging en daarbij voor stress zorgde.
Die kleine dingen slokken je soms op en beheersen je leven. Je zou het anders willen, maar dat lukt helaas vaak niet.
Life is what happens to you while you’re busy making other plans (en dat went nooit).

Geef een reactie

