Gebed van een cowboy


Hij hangt bij mij thuis aan de muur in mijn woonkamer: het Cowboys’ Prayer van onderstaande afbeelding:

De tekst van dit gebed spreekt me aan, ik herken iets van mezelf erin.

Het ongebonden zijn, maar niet ongelovig. Meer van de natuur dan van kerken houdend. Maar wel afhankelijk zijn van God, al besef ik dat veel te weinig en heeft ongeloof te vaak de overhand.

Een mooi gebed, een goed gebed – en daarom hangt het bij mij aan de muur.

Een gedachte over “Gebed van een cowboy

Geef een reactie

