Na de verhuizing


Het aquarium dat ik overgenomen heb van de vorige huurder, opgeknapt en daarbij met name de ruit aan de voorkant ontdaan van algen. Het is nu weer een plaatje om te zien, een doorlopende voorstelling, een compleet biotoop.

Met de hond het park aan de rand van mijn wijk verkend. Een fijn wandelpark, ik zal er nog vaak komen.

Mezelf in het wijkwinkelcentrum gewaagd. Twee grote supermarkten, een Blokker, een dierenspeciaalzaak en meer.

Voor het eerst medicijnen gehaald in de plaatselijke apotheek. Ik werd er vriendelijk welkom geheten.

Op het stadhuis een informatiepakket voor nieuwe bewoners opgehaald, met daarin o.a. een plattegrond van Zoetermeer en de stadsgids. Toen ik mijn auto stalde achter het stadhuis, schonk een vertrekkende bezoeker me haar parkeerkaartje, met een restant parkeertijd van 30 minuten. Dat heb ik in Den Haag nog nooit meegemaakt!

Opgezocht via internet welke huisarts in de buurt nog nieuwe patiënten aanneemt. Volgende week werk van maken.

Op mijn oude, vertrouwde bank genoten van mijn nieuwe interieur, met de hond naast me. Heel tevreden, geen wensen meer, zo is het goed.

2 gedachtes over “Na de verhuizing

  1. d-J

    Gaaf zeg, dat klinkt verbaasd en tevreden tegelijk. Mooie combinatie.
    Blij kan je daar van worden, niet, als je een paar van die kadootjes op een dag krijgt?
    Geniet lekker, daaro!

Geef een reactie

