Home » Autisme-PDD/NOS » Verhuizing (3)

Verhuizing (3)


Mijn huidige woning staat vanaf deze week te koop op funda: leuk huissie voor weinig

Vandaag, vrijdag 4 november een begin gemaakt met het woonrijp maken van mijn nieuwe huis. Eerst het oude behang verwijderd van de muren in woon- en slaapkamer. Ging heel gemakkelijk. Daarna deuren, ramen en resterend houtwerk goed schoongemaakt, want de vorige huurder was een stevige roker……Gelijk maar de overgenomen gordijnen en vitrage weggebracht naar de stomerij, want die zagen er ook niet meer uit. En nu maar hopen dat ze niet krimpen in de was.
Schitterend weer, ik heb korte tijd in het zonnetje gezeten in mijn eigen tuintje en voelde me de koning te rijk!

One thought on “Verhuizing (3)

  1. Wat fijn dat het zo goed gaat. Kun je het werk wel aan? Anders moet je niet aarzelen om om hulp te vragen! Succes met het opknappen.
    Wies.

Geef een reactie

