Home » Ik geloof » Als je toch eens….(Lukas 18: 18 – 30)

Als je toch eens….(Lukas 18: 18 – 30)


Als je toch eens die stap zou zetten
en alles opgaf:

dat dak boven je hoofd
die heilige koe voor de deur
al je boeken
je dierbare meubeltjes
de laatste mode
je opgepotte geld –

Alles loslaten.

En daarna een schat in de hemel
voor wie het geloven kan.
Maar ik zie niemand die Jezus navolgt,
niemand die het echt geloofd.

En ik?

 

One thought on “Als je toch eens….(Lukas 18: 18 – 30)

  1. Met mijn laatste opruimaktie merk ik dat ik zelfs nog meer spullen bewaar dan ik al dacht. Een gedeelte van de te kleine kleding is bij het Leger des Heils aangekomen. Ach, ik word maar zwaarder en dikker, blijkbaar heb ik het te goed.
    Afstand nemen en weggeven geeft uiteindelijk meer rust en vertrouwen.
    Vriendelijke groet

Geef een reactie

