Home » Buiten in de natuur » Vallend blad

Vallend blad


Schitterend weer gisteren. Volop zon en bomen in herfstkleren, mooier kun je het niet hebben. Ik ging wandelen met de hond, kreeg het warm in mijn winterjas, bewonderde de kleuren en liep in het bos over een tapijt van afgevallen bladeren.

Vallend blad – sommige mensen schijnen er melancholiek of depressief van te worden. Ik niet, ik vind het alleen maar mooi. Als straks de winter komt en alles is kaal en koud, is er nog tijd genoeg om te somberen……..

Het voorjaar is voor mij de mooiste tijd van het jaar, maar zo’n herfstdag als gisteren komt daar toch vlak achteraan. Terwijl ik dit schrijf, motregent het buiten. Mooi weer duurt nooit lang in dit land…….

One thought on “Vallend blad

Geef een reactie

