Home » Diversen » Een eigen blog- korte introductie

Een eigen blog- korte introductie


op de tuin met de hond foto J. Buter

op de tuin met de hond foto J. Buter

Hallo iedereen, welkom op mijn nagelnieuwe, zojuist geopende weblog.
Ik ben Jan Jaap, 47 jaar oud en vrijgezel. Werkloos op dit moment, na 12 jaar ononderbroken in de glastuinbouw te hebben gewerkt. Hobby’s: verhalen en columns schrijven, tuinieren, mijn hond Torre, lange wandelingen langs het strand of door de duinen, lezen, veel lezen.

Ik woon op een bovenhuis in Den Haag op fietsafstand van het strand en de duinen. Handig als je een hond hebt!

Verder wil ik hier alvast vermelden dat ik een autistische stoornis heb (PDD-nos) en een sociale fobie. Kort door de bocht kun je zeggen dat ik tamelijk mensenschuw ben en anders tegen de wereld aan kijk  dan de doorsnee-mens.
Later meer.

3 thoughts on “Een eigen blog- korte introductie

Geef een reactie

